Waardering van Lyvore, Elisabeth Park - Lage Vuursche op 13 november 2018

3.3
  • Dementie

11 november 2018Ik sluit mij aan bij de vorige waardering die nog hoopte dat het beter zou gaan in de nieuwbouw. Beslist niet. Prachtig gebouw mooie kamer en eigen badkamer.  Personeel is duidelijk ontevreden over alles en dat vertaald zich op de werkvloer. ( heftige discussies in bijzijn bewoners). Ongeïnteresseerd in de bewoners, zij zitten de hele dag op hun stoel. Sensoren werkten nog niet daardoor kreeg mijn echtgenoot zonder dat het werd medegedeeld na 2 dagen een plukpak aan. Ook werd de medicatie van reumatoloog en neuroloog zonder ons medeweten door de huisarts aangepast. Kortom er moet nog heel veel verbeterd worden qua communicatie en het moderne beleid van dwang in de zorg. Wij hebben mijn echtgenoot hier weggehaald na 2 weken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lyvore, Elisabeth Park? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.