Waardering van Lyvore, Elisabeth Park - Lage Vuursche op 17 oktober 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De omgeving is fantastisch. Het gebouw ligt midden in het bos en dicht bij het centrum. Het is dan makkelijk om daar een wandeling te maken of even koffie te gaan drinken. Er zijn geen winkels. Het gebouw is aan de oude kant en de voorzieningen kunnen een opknapbeurt gebruiken. Er vindt nieuwbouw plaats, maar dat duurt nog even. De verpleging is prima, maar er lopen te weinig medewerkers. Daar kunnen zij niks aan doen, maar zo ontneem je ze wel een hoop werkvreugde. Ik heb een contactpersoon, maar ik kan ook bij de andere medewerkers terecht. De medewerkers behandelen mijn moeder met zorg en respect. Ik zou haar meer wensen, maar lichamelijk is ze daar niet toe in staat. De medewerkers maken er het beste van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lyvore, Elisabeth Park? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.