Waardering van Lyvore, Elisabeth Park - Lage Vuursche op 17 oktober 2017 interview

6.5

Het gebouw is heel oud en het wordt op dit moment verbouwd. De zaal waar mijn moeder eerst zat is weg. Nu zit zij op een andere afdeling. Dit geeft bij haar wat onrust. Mijn moeder heeft vaste verzorgenden die haar precies kennen en heel lief voor haar zijn. Dat vind ik fijn. Mijn moeder gaat steeds moeilijker eten. Ik vind het jammer dat de verzorgenden te weinig tijd hebben om haar langer te helpen met eten. Het huis staat midden in het bos. Ik vind de omgeving prachtig. Er is een kamer waar je even apart kan zitten. Dat vind ik prettig. Er zijn verschillende activiteiten in het huis. Mijn moeder vindt de activiteiten met muziek heel erg leuk. Ze deelt een slaapkamer met een andere bewoner. Ik denk dat het wel goed gaat. Na de verbouwing krijgt mijn moeder een eigen kamer. Ik denk dat dit voor mijn moeder rustiger is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lyvore, Elisabeth Park? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.