Waardering van Magentazorg - De Daalder - Alkmaar op 24 mei 2020

9.8
  • Dementie

We zijn zeer tevreden over de liefdevolle persoonlijke verzorging en aandacht voor onze moeder. Het is duidelijk dat onze moeder zich er veilig, geborgen en thuis voelt. Hierdoor gaan we na elk bezoek met een gerust hart weer naar huis. Via internet is er inzicht in de dagelijkse rapportage en indien nodig wordt er gemaild of gebeld voor overleg. We kunnen ook als familie elk moment van de dag terecht met vragen of bijzonderheden. Onder andere via een beveiligde groep op Facebook kunnen we de activiteiten volgen; er wordt veel met en voor de bewoners gedaan. Periodiek zijn er familiebijeenkomsten waar allerlei informatie wordt uitgewisseld. Het feit dat er geen eigen besloten tuin is, wordt dagelijks opgevangen door bezoekjes aan het terras, het winkelcentrum en/of een rondje 'om het huis'.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Magentazorg - De Daalder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.