Waardering van Magentazorg - Nieuw Varne - Heiloo op 20 mei 2019

• Dementie

Mijn moeder zit nu 3 maanden in Nieuw Varne in Heiloo. Mijn moeder heeft altijd zelfstandig en alleen gewoond. Ze is erg op haar privacy gesteld en is daarom ook erg op haar plek. Haar eigen appartement geeft haar het gevoel dat ze thuis woont en is erg blij met de verzorging, verpleging omdat zij niet opdringerig zijn, erg lief, zorgzaam en erg alert zonder bemoeienissen en stress. Ze koken erg gezond en lekker en laten haar zelfstandig de binnentuin in om sigaretjes te roken en koffie te drinken. En dan niet te vergeten de gezellige uitjes die tot stand komen door vrijwillers.Wat een top organisatie!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Magentazorg - Nieuw Varne - Heiloo

geplaatst op 22 mei 2019

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u tevreden bent over de zorgverlening in Nieuw Varne. Wij geven het compliment graag door aan onze betrokken medewerkers en vrijwilligers.

Bent u of werkt u voor Magentazorg - Nieuw Varne? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.