Waardering van Magentazorg - Nieuw Varne - Heiloo op 10 juli 2020

• N.v.t.

• Ziekte van Alzheimer

Mijn ouders zitten in de verpleeginstelling Nieuw Varne. De medewerkers zijn deskundig, lief en zorgzaam. Mijn ouders worden met respect behandeld. Ze krijgen de aandacht die ze nodig hebben. Ook als dochter wordt ik voortdurend op de hoogte gebracht van de situatie van mijn ouders. Als er problemen zijn wordt er meegedacht en er wordt altijd naar oplossingen gekeken. Ook het gebouw, de appartementen, de huiskamers zijn mooi en gezellig. Ten tijde van de strenge coronamaatregelen, toen ik mijn ouders niet kon bezoeken, had ik alle vertrouwen in de goede zorg van de medewerkers. Ik heb altijd het idee dat ze het beste willen voor de bewoners. Mijn dank en complimenten voor alle mensen van Nieuw Varne!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Magentazorg - Nieuw Varne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.