Waardering van Magentazorg - Nieuw Varne - Heiloo op 20 mei 2019

• Syndroom van Korsakov

Mijn oudste broer is bewoner van Nieuw Varne. Ik kom wekelijks bij hem op bezoek en kan  niet anders zeggen dan dat de verzorging heel goed is geregeld. Het gebouw heeft de nieuwste voorzieningen en is open en uitnodigend voor zowel bewoners als bezoekers. Het heeft echter één aandachtspunt en  dat betreft het afvoeren van de sigarettenrook vanuit de rookruimte. In plaats dat deze wordt afgevoerd naar buiten lijkt het juist naar binnen te worden afgevoerd. Dit betekent dat het voor niet-rokers onprettig is. Voor het overige is het een prachtige locatie met volop wandelmogelijkheden in het park Het Maalwater.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Magentazorg - Nieuw Varne - Heiloo

geplaatst op 22 mei 2019

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u tevreden bent over de zorgverlening in Nieuw Varne. Wij geven het compliment graag door aan onze betrokken medewerkers en vrijwilligers. Wij werken er continue aan om onze zorg en dienstverlening te verbeteren en staan altijd open voor meer goede tips ter verbetering van het wooncomfort. We gaan naar de afvoer van de rookruimte kijken.

Bent u of werkt u voor Magentazorg - Nieuw Varne? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.