Waardering van Magentazorg - Nieuw Varne - Heiloo op 10 september 2019

4.8

Teleurstellende ervaring. In Nieuw Varne worden dagen aan het leven toegevoegd  in plaats van leven aan de dagen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Magentazorg - Nieuw Varne - Heiloo

Wat vervelend dat u een teleurstellende ervaring heeft meegemaakt. Dat is niet de bedoeling en past zeker niet binnen onze manier van werken. De cliënt staat bij ons altijd voorop en wij vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn over de zorg. Wij hechten veel waarde aan uw reactie. De teamcoach van de locatie wil hierover graag met u in gesprek en nodigt u uit om contact op te nemen. (Gezien de anonimiteit van uw review kunnen wij u niet zelf benaderen.). Ook kunt u eventueel contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is bereikbaar op dinsdag en donderdag via 072 5753632, per mail: klachten@magentazorg.nl of via het klachtenformulier op onze website.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Magentazorg - Nieuw Varne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.