Waardering van Magentazorg - Oudorperzand - Alkmaar op 19 augustus 2019

6.3
  • Beroerte

Het eten is bar slecht. Toen ik nog thuis woonde ha ik eten van apetito weliswaar diepvries maar wel smakelijk. Wat ik in oudorperzand voorgeschoteld krijg is met geen pen te beschrijven. Om te huilen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Magentazorg - Oudorperzand - Alkmaar

geplaatst op 20 augustus 2019

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de maaltijden. Dat is niet de bedoeling. De cliënt staat bij ons altijd voorop en wij vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn over de zorg, dus ook over de maaltijden. De teamcoach gaat uw klacht bespreken met de leverancier van de maaltijden.
Binnenkort willen we de maaltijden ook deels zelf klaarmaken, in plaats van door de leverancier.
Mocht u hierover ook nog in gesprek willen, dan nodigen we u uit om contact op te nemen. (Gezien de anonimiteit van uw review kunnen wij u niet zelf benaderen.)

Bent u of werkt u voor Magentazorg - Oudorperzand? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.