Magentazorg - Oudtburgh

Molenweidtje 1 1862 BC Bergen
Deze locatie is onderdeel van Magentazorg

Waardering van Magentazorg - Oudtburgh - Bergen op 22 oktober 2019

Communicatie is beneden alle peil, men weet van elkaar niet wat men doet. Zaken worden niet vastgelegd in de dossiers, waardoor je later nergens op terug kunt vallen. Men liegt keihard dat er medicijnen worden gegeven, terwijl dat niet zo is. Voor sommige medewerksters is niets teveel, voor sommigen is alles teveel. Men is niet goed bekend met het medisch dossier van de bewoner, waardoor er maar wat wordt gedaan. Indien er een keuze zou zijn zouden we hier niet meer voor kiezen. Zeer onproffesioneel

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Magentazorg - Oudtburgh - Bergen

Wat vervelend dat u een teleurstellende ervaring heeft meegemaakt. Dat is niet de bedoeling en past zeker niet binnen onze manier van werken. De cliënt staat bij ons altijd voorop en wij vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn over de zorg.
Wij hechten veel waarde aan uw reactie. De teamcoach van de afdeling wil hierover graag met u in gesprek en nodigt u uit om contact op te nemen. (Gezien de anonimiteit van uw review kunnen wij u niet zelf benaderen.).
Ook kunt u eventueel contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is bereikbaar op dinsdag en donderdag via 072 5753632, per mail: klachten@magentazorg.nl of via het klachtenformulier op onze website.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Magentazorg - Oudtburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.