Magentazorg - Oudtburgh

Molenweidtje 1 1862 BC Bergen
Deze locatie is onderdeel van Magentazorg

Waardering van Magentazorg - Oudtburgh - Bergen op 2 mei 2019

Ziekte van Alzheimer

Helaas is de Palliatieve zorg (eindfase) behoorlijk onder de maat.De zgn 'warme zorg die aan mijn vader gegeven wordt in deze eindfase kan en moet veel beter.Tijdens de warme maaltijden zit er niet een zorgmedewerkster bij de tafel bij de bewoners. Zij komen pas na een kwartier maar dan is het eten koud.Als er dan een gesprek hierover plaatsvindt met de zorg en een afspraak wordt gemaakt (soep ipv warme maaltijd) dan is dat na 2 weken nog niet doorgegeven aan andere zorgmedewerkers.De communicatie naar mantelzorgers zou ook veel beter moeten, zoals het doorgeven dat er nieuwe medicatie gegeven wordt. Zoals een opiaat. Daar ben ik zelf achter gekomen omdat er een pleister niet afgetekend was!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Magentazorg - Oudtburgh - Bergen

Bedankt voor uw reactie en toelichting. Wat vervelend om te horen dat de door ons geboden zorg niet aan uw verwachting voldoet. Dat is niet de bedoeling en past zeker niet binnen onze manier van werken. Goede zorg voor uw vader staat bij ons altijd voorop. Wij hechten veel waarde aan uw feedback en vinden het belangrijk dat dit niet meer gebeurt.

We zouden graag met u hierover in contact komen, gericht op leren en verbeteren. De teamcoach van de afdeling gaat hierover dan ook graag met u in gesprek en nodigt u uit om contact op te nemen (Gezien de anonimiteit van uw review kunnen wij u niet zelf benaderen.). U kunt ook contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is bereikbaar op dinsdag en donderdag via 072 5753632, per mail: klachten@magentazorg.nl of via het klachtenformulier op onze website.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Magentazorg - Oudtburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.