Magentazorg - Oudtburgh

Molenweidtje 1 1862 BC Bergen
Deze locatie is onderdeel van Magentazorg

Waardering van Magentazorg - Oudtburgh - Bergen op 5 februari 2021

Dementie

Maaltijden, koffie en thee drinken, samen dingen doen. Zoveel mogelijk het op thuis laten lijken. Binnen geen gesloten deuren. Veel ruimte om ook alleen te kunnen zijn om bijvoorbeeld de krant te kunnen lezen. Alle zorg is aanwezig. Van kapper tot en met therapeute, artsen en tandartsen. Dus geen gesleep naar heinde en verre. De zorg is erg persoonlijk. In zeer korte tijd is het personeel ingesteld op de nieuwe bewoner en heeft zeer veel ervaring. Ook dieren op bezoek is geen probleem.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Magentazorg - Oudtburgh - Bergen

Bedankt voor uw waardering. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de zorgverlening in Oudtburgh. Wij geven het compliment graag door aan onze betrokken medewerkers en vrijwilligers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Magentazorg - Oudtburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.