Waardering van Magentazorg - Oudtburgh - Bergen op 30 november 2020

• Dementie

Wij zijn zeer tevreden over de aandacht ,zorg en verpleging van mjin zus, er is daar echt een warm huiskamergevoel en wat ook fijn is ze kennen haar daar allemaal bij naam,wij worden heel goed op de hoogte gehouden van het wel en wee van mijn zus, er hoeft maar iets te zijn of wij worden daar direkt over geinformeerd en wij als familie hebben ook goed kontakt met de verzorging van afd Snip,Wij hebben grote bewondering voor de verzorging die in deze nare coronatijd toch elke dag er weer zijn voor hun bewoners en ook voor ons,kortom, we zijn blij dat mijn zus hier haar plekje heeft gevonden!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Magentazorg - Oudtburgh - Bergen

Bedankt voor uw mooie waardering. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de zorgverlening in Oudtburgh. Wij geven het compliment graag door aan onze medewerkers en vrijwilligers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Magentazorg - Oudtburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.