Waardering van Magentazorg - Zuyder Waert - Heerhugowaard op 5 oktober 2018

8.8
  • Dementie

Mijn vrouw woonde vanaf juli 2016 tot en met juli 2018 in dit voortreffelijke verzorgingshuis. Zij heeft ondanks haar handicap de zorg, begrip en liefde van de verzorgenden waaronder ook de stagiaires als zeer waardevol ervaren. Deze ervaring wordt geheel gedeeld door mijn persoonlijk (als echtgenoot) opgedane ervaringen. Dit geldt ook ten aanzien van de medische staf. De huiskamer met keuken voorziet in een onmisbare verwijzing naar het leven voor optreden van haar ziekte. Het dagelijkse ritueel van voorbereiding en kookgeuren van de maaltijd en het eraan mee werken werd als waardevol ervaren.  Als echtgenoot heb ik de dagelijkse gang naar mijn vrouw mede door bovenstaande als een rijke invulling ervaren tijdens een zeer moeilijke periode in ons leven. Na de interne verbouwing van de entree en directe omgeving is daar een aangename ambiance ontstaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Magentazorg - Zuyder Waert - Heerhugowaard

geplaatst op 8 oktober 2018

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de verleende zorg.

Bent u of werkt u voor Magentazorg - Zuyder Waert? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.