Waardering van Magentazorg - Zuyder Waert - Heerhugowaard op 3 december 2018

6.5

Sinds de reorganisatie van 2 jaar geleden is het niveau van de verzorging alleen maar achteruit gegaan. Veel verloop in personeel en teamcoches. Geen ruimte meer voor activiteiten met bewoners in de woonkamer. Veel wisselingen van personeel en veel onrust op de woning. Personeel doen hun best; werken lange shifts (soms van vroeg in de ochtend tot het moment dat iedereen in bed ligt). Ik neem mijn petje af voor deze mensen en hun partners die zich schikken in de personele problemen van de organisatie. Als ik dan de documentaire over een Alzheimer patiënt zie in een kleinschalige zorgboerderij,  vraag ik mij af of ik destijds de juiste keuze heb gemaakt

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Magentazorg - Zuyder Waert - Heerhugowaard

geplaatst op 4 december 2018

Bedankt voor uw waardering en toelichting. Wat vervelend om te horen dat u aangeeft dat het niveau van de verzorging achteruit is gegaan.
Dat is niet de bedoeling en past zeker niet binnen onze manier van werken. De cliënt staat bij ons altijd voorop en wij vinden het belangrijk dat dit niet meer gebeurt. De teamcoach van de afdeling gaat hierover graag met u in gesprek en nodigt u uit om contact op te nemen (gezien de anonimiteit van uw review kunnen wij u niet zelf benaderen). Of neem contact op met onze klachtenfunctionaris. Als u dat via het klachtenformulier op onze website doet, neemt betrokkene binnen twee weken contact met u op. De klachtenfunctionaris is bereikbaar op dinsdag en donderdag via 072 5753632 of per mail: klachten@magentazorg.nl.

Bent u of werkt u voor Magentazorg - Zuyder Waert? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.