Waardering van Malderburch, Centrum voor Welzijn, Wonen en Zorg - Malden op 7 september 2017

4.0
  • Blaasontsteking

Als je weinig mankeert dan is dit huis geweldig. Er worden veel activiteiten georganiseerd maar zo gauw je echt veel zorg nodig hebt en je ben afhankelijk dan is het heel slecht. Er worden veel dingen die daar gebeuren (bewoners laten vallen door onkundig personeel) niet eens gemeld . Ook als je heel ziek bent dan wordt dit niet eens opgemerkt .

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Malderburch, Centrum voor Welzijn, Wonen en Zorg - Malden

geplaatst op 13 september 2017

Wij betreuren het zeer dat u de zorg bij Malderburch op deze manier heeft ervaren.
Wij willen hierover graag met u in gesprek. Hierbij verzoeken wij u hierover contact met ons op te nemen.

Bent u of werkt u voor Malderburch, Centrum voor Welzijn, Wonen en Zorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.