Waardering van Marente, locatie Berkhout - Lisse op 22 februari 2017 interview

8.7

Mijn vrouw zit op de gesloten afdeling. Er zijn soms momenten waarop er te weinig medewerkers zijn. De medewerkers staan daardoor onder werkdruk, maar dat leidt absoluut niet tot verwaarlozing en daar heb ik respect voor. Ik ben uiterst tevreden over de omgang met mij en mijn vrouw. Er heerst een goede sfeer. Ik word altijd goed ontvangen en op zijn tijd krijg ik een bakje koffie. De medewerkers zijn liefdevol, alert en attent. Ik vind het overleg met mij als mantelzorger heel goed. Ik word op medisch gebied heel goed op de hoogte gehouden. De halfjaarlijkse bespreking is perfect. Het behandelplan wordt samen met de arts helemaal besproken. Alles wordt in overleg met mij gedaan. Als er wat bijzonders is met mijn vrouw, word ik direct op de hoogte gesteld. Er wordt heel alert gereageerd als mijn vrouw zich niet goed voelt. Zo nodig worden er maatregelen of actie ondernomen. De verzorgers gaan heel secuur met haar suikerziekte om.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Berkhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.