Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 13 december 2019 interview

7.0

De medewerkers zijn vriendelijk en aardig voor mijn tante. Er wordt geprobeerd mijn tante bij dingen te betrekken, maar zij wil dat niet. Tijdens de gesprekken met de EVV-er en de arts maak ik afspraken. Dat contact is goed, ik kan mijn vragen kwijt, die worden beantwoord en er wordt opvolging aan gegeven. Het gebouw is heel oud. Er is nog niet zo heel lang geleden opgeknapt op de afdeling waar mijn tante verblijft. Dat ziet er wel een stuk beter en gezelliger uit. Mijn tante heeft een kamer voor zichzelf. Ze heeft haar eigen spulletjes. Overdag wordt ze in de huiskamer gezet. Daar wordt wel wat gedaan door vrijwilligers, zoals spelletjes doen en zingen. Op de afdeling worden in de keuken bij de huiskamer de maaltijden klaar gemaakt. Er wordt volgens mij elke dag vers gekookt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.