Marente, locatie Bernardus

Hoofdstraat 82 2171 AV Sassenheim
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 28 januari 2019 Interview

De zorg voor mijn moeder vind ik goed. Zij heeft veel hulp nodig en ze krijgt de hulp die ze kunnen geven. Ik zie dat de medewerkers hun handen vol aan haar hebben en het valt voor hun niet mee om constant op haar te letten. In de nacht is er maar een medewerker aanwezig en dan denk ik dat het wel heel erg pittig voor deze persoon is. De medewerkers gaan heel netjes met mijn moeder om en ze hebben aandacht voor haar. De communicatie vind ik prima. Via een online systeem heb ik inzage in het zorgdossier van mijn moeder. Hier staat in hoe de dag voor mijn moeder is verlopen. Als ze mij iets willen vragen, dan bellen ze mij of sturen een mail. De accommodatie is recent opgeknapt en ik vind dat het er mooi en netjes uitziet. Het is kleinschalig en ruim opgezet en dat vind ik fijn voor mijn moeder. Zij heeft ruimte om haar heen nodig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.