Marente, locatie Bernardus

Hoofdstraat 82 2171 AV Sassenheim
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 11 december 2019 Interview

Het gaat redelijk goed. Op de afdeling waar mijn vrouw zit, lopen jonge zusters rond en zij vergeten volgens mij nog weleens wat. Ik denk dat sommige zusters van bepaalde zaken geen verstand hebben. Dat merk ik doordat als ik iets vraag, ze er een andere zuster bij moeten halen. Verder gaat de verpleging wel goed. De afspraken gaan in de regel prima. Als ik daar ben en ik merk dat mijn vrouw verschoond moet worden, dan druk ik op de bel. De zusters komen dan en verschonen mijn vrouw. Het gebouw is niet nieuw. Er ligt een tuin omheen. Beneden heb je het restaurant en de hal. Ik vind het daar wel gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.