Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 13 december 2019 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is kleinschalig, er is dus veel aandacht voor mijn moeder. Dit merk ik doordat de gemoedstoestand van mijn moeder over het algemeen goed is. In dit woonzorgcentrum werken ze per huiskamer, wat heel fijn is. Hierdoor is er altijd iemand om haar heen. Er is veel erkenning voor de mensen. In de avond heeft de verpleging het vaak te druk. Het zou fijn zijn als er dan meer personeel zou zijn. Vooral omdat dit bij de bewoners meer rust zou brengen. Ik begreep wel al van het personeel dat ze hier mee bezig zijn. Het personeel besteedt heel veel aandacht aan hygiëne. Mijn moeder zal nooit een kledingstuk aan hebben wat vies is. Gisteren was er een kerstdiner en dit was heel goed geregeld. De mensen waren ook mooi aangekleed door de verzorgers. Ik ben zeer tevreden over het personeel. Ik word goed op de hoogte gehouden over mijn moeder. Er is een mogelijkheid om gebruik te maken van het cliëntenportaal. Ik vind de locatie heel fijn, want het is vlakbij huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.