Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 13 december 2019 interview

9.7

Het personeel is erg prettig. Ondanks de drukte hebben de medewerkers aandacht voor mijn moeder. Er wordt echt geluisterd, zowel naar mijn moeder als naar ons. Dat vind ik prima. Als er een zuster binnenkomt, dan maakt ze altijd een praatje en heeft ze een aardig woordje voor haar. Ze hoeft niet lang te wachten als ze op de bel drukt. Het gebouw vind ik gedateerd en eigenlijk niet meer van deze tijd, al is het wel wat opgeknapt. De donkerblauwe vloeren maken het niet heel huiselijk. Op de afdeling ruikt het in mijn ogen niet helemaal fris. Mijn moeder heeft wel een eigen kamer. Het enige wat ik mis is een eigen toilet voor haar. Dat geeft ze zelf ook aan. Er zijn voorzieningen, zoals sport en spel, liedjes zingen en handwerken. Ook is er een terras met tafels, stoelen en parasols. Dat zou wat gezelliger kunnen zijn. De locatie vind ik prima. De instelling ligt net buiten het dorp en is goed bereikbaar met auto, fiets en openbaar vervoer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.