Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 12 december 2019 interview

8.5

Ik ben heel erg tevreden. Ik kan meelezen in het cliëntenportaal. Mijn schoonzus doet hier heel weinig. Ze is vaak heel boos en de medewerkers weten daar goed mee om te gaan. Ze nemen haar mee naar de activiteiten. Ze zit daar, maar eigenlijk kan ze niks. Mijn schoonzus verblijft overdag op de gezamenlijke woonkamer. Hier worden ook spelletjes gedaan, ze kijken dvd of luisteren muziek. Hier is altijd wel wat te doen. Er wordt hier zelf gekookt en er is altijd personeel aanwezig op de huiskamer. Dat vind ik erg fijn. Ik kan de medewerkers ten allen tijden bellen. Ik heb een rechtstreeks nummer en ik krijg altijd iemand van de afdeling aan de lijn. Ik vraag altijd of ik wel gelegen bel, maar ik word eigenlijk altijd keurig te woord gestaan. Mijn schoonzus heeft een eigen kamer met sanitair.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.