Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 20 februari 2019 interview

7.2

Ik ben heel erg tevreden over deze instelling waar mijn vader verblijft. Het enige minpuntje vind ik dat het lastig is om de technische dienst te pakken te krijgen en dat vind ik heel vervelend. De telefoon van mijn vader doet het niet altijd goed en dat heb ik doorgegeven aan het verplegend personeel. Zij zouden dit doorgeven aan de technische dienst, maar er gebeurt in de praktijk weinig. De medewerkers vind ik heel lief en ze doen hun werk met hun hart. De medewerkers hebben het heel druk, want ze zijn maar met z'n tweeën. Als mijn vader vroeg wil opstaan, dan kan het soms wel even duren voordat er tijd is om hem te helpen. In de nacht is er volgens mij alleen maar een nachtwaker aanwezig. Er worden wel activiteiten aangeboden, maar deze sluiten vaak niet aan bij de behoeften van mijn vader. Ik vind dat dit aanbod uitgebreid mag worden. Verder mag de kantine wat mij betreft ook wat gezelliger worden.

Bent u of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.