Marente, locatie Bernardus

Hoofdstraat 82 2171 AV Sassenheim
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 11 december 2019 Interview

Ik vind het een goed tehuis. Mijn moeder vindt het eten prima. Ze werken hier met een huiskamerconcept en dat gaat goed. Er zijn tien bewoners per huiskamer. Er wordt op de huiskamer vers gekookt en dat is positief. De communicatie vind ik goed. De verzorgenden komen hun afspraken en de planning na. Er zijn wel vrij veel verzorgenden. Het is daardoor lastig om iedereen dezelfde informatie te geven. Ik merk dat ze niet allemaal het zorgdossier van mijn moeder lezen. De omgang vind ik prima. Ze zijn hartelijk en zorgzaam. Mijn moeder heeft een eigen kamer en die is ruim. De huiskamer vind ik ook prima. Het is namelijk ruim en goed ingedeeld. Wij hebben geluk gehad dat mijn moeder hier terecht is gekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.