Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 4 december 2019 interview

8.5

Ik vind het gebouw wat verouderd. Mijn kennis woont op een kamer die eigenlijk wat te klein is. Hij wacht op een grotere kamer. Mijn kennis heeft voldoende mogelijkheden om zich binnen het gebouw bezig te houden. Mijn kennis heeft in verschillende andere instellingen gezeten die vooral op tijdelijke basis waren. Hij heeft altijd in Sassenheim gewoond en kent daardoor ook nogal wat mensen binnen de instelling. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Hij heeft het naar zijn zin. Hij is volledig rolstoelafhankelijk. Hij kan niet meer zelfstandig staan. Hij moet met alles geholpen worden. De medewerkers helpen hem altijd met een gulle lach.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.