Marente, locatie Bernardus

Hoofdstraat 82 2171 AV Sassenheim
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 10 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind mijn kamer erg klein, ik vind het niet prettig dat mijn bed in de kamer staat. Het is wel prettig dat ik een eigen badkamer heb en dat de schoonmaak prima is. Ik ben zeer blij met het personeel op de afdeling. Iedereen is ontzettend aardig en bereidwillig. Ze stimuleren me om zoveel mogelijk zelf te doen, ik vind dat erg fijn. Ze luisteren naar me als ik iets wil vragen of bespreken en ze doen wat ze beloven. Ik voel me gezien en gehoord. Ik vermaak me hier ook prima, er zijn veel verschillenden activiteiten zoals; geheugentraining, schilderen, wandelen, koken, de krant doornemen, houtbewerken en nog veel meer. Elke dag wel meerdere dingen. Ik voel me hier erg thuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.