Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 18 oktober 2017 interview

7.3

Mijn vader woont er nu al geruime tijd. Ik merk dat gedurende de tijd het contact steeds beter en gemakkelijker gaat. De gezondheid van mijn vader gaat heel erg op en neer, hier reageert de verzorging adequaat op. Daar ben ik erg tevreden over. Ik vind eigenlijk dat er te weinig personeel is om voldoende persoonlijke aandacht te geven aan de bewoners. Waar ik heel erg tegen aan gelopen ben, is dat er geen uniforme afspraak was om om te gaan met heftige persoonlijk gebeurtenissen. Pas na overleg met de professionele disciplines is hier mee van start gegaan. De voortgangsgesprekken over het zorgplan vinden maar één keer per half jaar plaats en dat is voor dit soort situaties gewoon te weinig. De interne communicatie kan zeker verbeterd worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.