Marente, locatie Bernardus

Hoofdstraat 82 2171 AV Sassenheim
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 28 januari 2019 Interview

Naar mijn mening wordt er tussen de medewerkers niet goed gecommuniceerd. Als ik aangeef dat ik wil dat mijn moeder regelmatig schone kleding aan krijgt, dan blijkt dat men in de praktijk dat lang niet altijd doet. Als ik bij mijn moeder kom, dan heeft ze regelmatig nog dezelfde kleding aan, als een paar dagen daarvoor. Dat vind ik niet goed. Verder vind ik het niet fijn dat ze maar een keer in de week gedoucht wordt, maar dat schijnt een standaard te zijn. Wat ik wel heel goed vind, is dat er activiteiten georganiseerd worden, zoals handwerken en zingen. Er is veel te doen voor de mensen. De accommodatie vind ik mooi. Het gebouw en het restaurant zien er netjes uit en ook de kamer van mijn moeder ziet er goed verzorgd uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.