Marente, locatie Bernardus

Hoofdstraat 82 2171 AV Sassenheim
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Bernardus - Sassenheim op 29 november 2019 Interview

Soms is het moeilijk om een afspraak te kunnen maken met de specialisten. De verzorgenden zijn heel goed benaderbaar. Ik zie dat de medewerkers erg hun best doen. Mijn vader heeft veel somatische klachten. Hij krijgt daarvoor fysiotherapie. Ik mis terugkoppeling vanuit de fysiotherapie. Op het moment dat mensen naar bed worden gebracht, ervaart mijn vader veel onrust in de woonkamer. Hij vindt dat onprettig. Ik heb de indruk dat mijn vader niet helemaal op de juiste plek zit. Hij mist aansluiting omdat zijn dementie in een lichter stadium is dan dat van zijn medebewoners. Hij heeft echter wat meer somatische klachten. De verpleging erkent en herkent dit. Dat vind ik mooi, maar ze kunnen er niets aan doen. Ze zien zijn geestelijke nood. Ze maken daarom regelmatig een praatje met hem of ze troosten hem. Het gebouw is groot en mooi en ademt een vriendelijke sfeer uit. Ik vind het mooi dat er zo veel verschillende oudere mensen samen komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bernardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.