Waardering van Marente, locatie Bolero - Voorhout op 20 oktober 2019

• Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder woont nu 10 maanden in Bolero. Ze is tevreden. Ze wordt goed verzorgd en er worden veel activiteiten georganiseerd. Al het personeel gaat liefdevol om met mijn moeder. Als je dan toch moet eindigen in een tehuis, beveel ik Bolero van harte aan. Mijn moeder krijgt kwalitatief de best mogelijke zorg die je je kunt wensen. Ook wordt er rekening gehouden met het karakter van iemand, en heeft een client/patient relatief veel vrijheid. Ik ben als dochter heel dankbaar dat mijn moeder nu in Bolero woont.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Bolero - Voorhout

Beste mantelzorger,

Hartelijk dank voor uw mooie waardering en toelichting. Wij zijn heel erg blij om te horen dat de zorg die wij beogen ook zo door u en uw moeder ervaren wordt. Uiteraard uitnodigen wij u altijd uit om kritisch te blijven en verbeterpunten horen wij ook graag. Uw toelichting is gedeeld met de zorgmedewerkers, zij zijn erg blij en nog gemotiveerder om goede zorg te leveren.
Met vriendelijke groet,
Angela Schubert, locatiemanager Gerto en Bolero

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Bolero? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.