Marente, locatie De Wilbert

Overrijn 7 2223 ER Katwijk
071-7020150
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie De Wilbert - Katwijk op 10 december 2019 Interview

Als ik vragen heb kan dat via de EVV-er. Ik word goed te woord gestaan. Het is een noodgebouw. Dat vind ik een minpunt. Als er iets in het huis is dan moet mijn moeder altijd naar buiten. Dat vind ik wel een nadeel. Mijn moeder heeft een kamer met een gedeelde badkamer. Mijn moeder kan daar geen gebruik van maken, omdat de andere bewoner dat niet wil. Ik vind eigenlijk dat dat niet moet kunnen. Mijn moeder is overdag in de huiskamer. Daar wordt van alles georganiseerd, zoals puzzelen. In de huiskamer is een gastvrouw. Daar wordt ook gegeten. De warme maaltijden worden aangeleverd. De medewerkers gaan naar mijn mening goed met mijn moeder om.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie De Wilbert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.