Marente, locatie De Wilbert

Overrijn 7 2223 ER Katwijk
071-7020150
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie De Wilbert - Katwijk op 3 mei 2018 Interview

De psycholoog heeft regelmatig een gesprek met mijn man en mij. Ze zijn nu met de medicatie bezig en daar word ik ook bij betrokken. Ik heb regelmatig ook een goed gesprek met de maatschappelijk werkster. Als we iets afspreken, dan wordt het over het algemeen wel gedaan. Ze luisteren naar mij en ze proberen te helpen als er iets is. De meeste medewerkers vind ik toch best wel heel goed en betrokken. Ik begrijp dat het werk best wel moeilijk is. Ik vind het ook een grote afdeling, met 20 bewoners. De medewerkers hebben het volgens mij hartstikke druk. Ik vind de omgang wel goed. Als er iets is, dan kan ik bij ze terecht. Ik vind dat mijn man hier niet zo op zijn plaats is. Hij heeft namelijk geen aanspraak. Er zitten mensen die veel verder zijn dan hij. Mensen die onrustig zijn en schreeuwen. Ik vind dat heel moeilijk voor mijn man. Ik vind het ook moeilijk om hem daar zo achter te laten. Op zich heeft mijn man een aardige kamer. De accommodatie vind ik wel gedateerd, maar qua inrichting hebben ze het best wel goed aangekleed. Je kunt gezellig zitten en koffie drinken in het restaurant. De ligging vind ik ideaal. Met mooi weer kun je heerlijk wandelen in het park. Er is zelfs een dierenweide.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie De Wilbert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.