Marente, locatie De Wilbert

Overrijn 7 2223 ER Katwijk
071-7020150
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie De Wilbert - Katwijk op 6 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb de indruk dat de werkdruk soms te hoog is. Ik heb het idee dat er steeds meer computerwerk bij komt kijken en dat er daarom steeds minder handen zijn voor de bewoners. Mijn moeder heeft een privé kamer. Blijkbaar had de verpleging laatst wat tijd beschikbaar en toen kwamen ze zelf even langs om te vragen hoe het ging of dat we hulp nodig hadden. Dit vond ik fantastisch. Wij zijn christelijk van geloof en ik heb het idee dat er dan wat boos wordt gereageerd omdat het soms wat langer duurt voordat wij de dienst bij kunnen wonen. Dit komt omdat het wat langer duurt voor mijn moeder klaar is met eten en drinken. Ik vind het belangrijk dat de verpleging wat meer rekening houdt met de achtergrond van de bewoners. Zo gebeurde het laatst dat er tegen mijn moeder gezegd werd "lekker ding", dit vond ik helemaal niet gepast. Laatst mocht ik een nieuw apparaat uit proberen bij mijn moeder, dit vond ik erg leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie De Wilbert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.