Marente, locatie De Wilbert

Overrijn 7 2223 ER Katwijk
071-7020150
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie De Wilbert - Katwijk op 6 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

Is er verandering in medicijnen of in de gezondheid dan bellen ze. Dat vind ik fantastisch. De verpleging zijn schatten, maar ze komen wel eens tijd te kort. Ze zijn altijd vriendelijk. Mijn vader heeft inmiddels een eigen kamer. Ze organiseren veel activiteiten. elke dag is er wel iets te doen. Bloemschikken, honden aaien, bingo en nog veel meer. Niet dat mijn vader overal aan mee doet, maar de mogelijkheden zijn er wel. Als ik ergens commentaar op heb dan wordt daar direct iets mee gedaan. Het gebouw is heel goed. In de omgeving is er een park met kinderboerderij. Door bezuinigen is het personeelsrestaurant gesloten. Ze zijn nu gedwongen om tussen de bewoners te eten/pauzeren. Ik vind dat de verpleging recht heeft op een eigen plek om zich te kunnen terugtrekken. De hele dag door kun je in de brasserie een gezellig kopje koffie drinken. Het is er leuk, je kunt er lekker wandelen en in de zomer is er een nostalgisch theehuisje. Dat vind ik geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie De Wilbert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.