Waardering van Marente, locatie Gerto - Voorhout op 26 juni 2019 interview

De verzorgenden communiceren goed met mij en komen hun afspraken na. Hetgeen wat ik verlang of wens, dat wordt prima nagekomen. Wat mijn moeder nodig heeft, dat wordt ook gegeven. Mijn moeder is soms eigenwijs, maar ze accepteert de zorg door de manier waarop de verzorgenden het brengen. De wondjes van mijn moeder worden goed behandeld. De zorginstelling is heel kleinschalig. De verzorgenden luisteren en kijken heel goed naar de bewoners. Ze benaderen mijn moeder op een persoonlijke manier. Mijn moeder voelt zich hier echt een mens en geen nummertje. Ze voelt zich hier thuis. Ik zou de accommodatie persoonlijk wat moderner willen zien. Er wordt alles aan gedaan zodat de bewoners zich hier thuis voelen, door middel van de inrichting die doet denken aan vroeger. Het voelt daardoor heel veilig en vertrouwd aan voor mijn moeder. Er is een tuin die omringt is door een hek. Mijn moeder kan daar lekker lopen, met of zonder begeleiding. Er zijn veel attributen, zoals een duofiets. Er worden diverse activiteiten georganiseerd waardoor mijn moeder goed bezig wordt gehouden op een leuke manier. Op woensdag is er vaak een uitje, zodat een groepje bewoners even naar buiten kan. Er is vaak ook een gastvrouw aanwezig, waardoor de verzorgenden extra handen hebben en de gastvrouw de bewoners bezig kan houden. Ze hebben een indoor fiets met een tv scherm, waardoor het lijkt alsof je door verschillende steden aan het fietsen bent.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Gerto - Voorhout

geplaatst op 16 augustus 2019

Ontzettend bedankt voor deze mooie complimenten. We voelen ons vereerd en zijn ook heel erg trots dat u de zorg voor uw moeder aan ons toevertrouwt. Natuurlijk staan wij ook altijd open om verder te leren en verbeteren, schroomt u niet om ook verbeterpunten aan ons door te geven.

Vriendelijke groeten, Angela Schubert
Locatiemanager Gerto en Bolero.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Gerto? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.