Marente, locatie Gerto

Rijnsburgerweg 4 2215 RA Voorhout
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Gerto - Voorhout op 26 april 2018 Interview

In het begin werden de afspraken goed nagekomen, maar het verwatert op den duur. Er komt in de loop der jaren steeds ander personeel. Ik vind de verzorging en verpleging in het algemeen goed. De meeste medewerkers gaan naar mijn mening goed met mijn vrouw om. Er zijn er een paar die er uit springen. Mijn vrouw heeft nergens interesse voor. Ik weet niet of ze begrijpt wat er gezegd wordt. Ik heb niet het gevoel dat ze het niet naar haar zin heeft. Mijn vrouw heeft één kamer. De badkamer is voor gezamenlijk gebruik. Op de afdeling van mijn vrouw wonen zes bewoners. Overdag proberen ze wel eens dingen, zoals een bezoek aan een tuincentrum. Mijn vrouw komt daar niet meer voor in aanmerking en ze heeft er ook geen interesse voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Gerto? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.