Marente, locatie Gerto

Rijnsburgerweg 4 2215 RA Voorhout
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Gerto - Voorhout op 16 september 2020 Geverifieerd

Mijn moeder wordt goed verzorgd en netjes aangekleed. Ze ruikt altijd lekker en haar nagels worden gedaan. De afdeling zelf ruikt ook lekker. Als ik vraag of de verzorgenden de kapper willen reserveren of haar haren willen gewassen, dan doen ze het wel, maar niet altijd meteen. Ik moet het soms nog een keer vragen. Ik begrijp dat wel, want ze hebben het druk. Eigenlijk vind ik het geen probleem, maar het is wel de reden waarom ik geen tien geef. Ik vind dat er soms invalkrachten zijn die hier eigenlijk niet horen. Ze hebben niet altijd genoeg handen, dus ze moeten soms wel met zzp'ers werken. De vaste groep verzorgenden vind ik helemaal fantastisch. Er waren voorheen meer spelletjes. Dat neemt nu wel een beetje af. Ze gaan eigenlijk nooit meer wandelen met mijn moeder. Ze hebben daar geen tijd voor. Daar waren vrijwilligers voor, maar door de coronacrisis is dat wat afgenomen. Mijn moeder heeft het hier wel heel erg naar haar zin. Er wordt ook echt rekening gehouden met haar wensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Gerto? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.