Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 5 november 2020 Geverifieerd

De communicatie verloopt vrij moeizaam met Marente. Als ik vragen heb over praktische zaken, dan krijg ik geen antwoord of later pas een antwoord. De verzorgenden doen wel echt hun best. Tijdens de coronatijd krijgen we het gevoel alsof we niet welkom zijn. Ik had een keer iets nodig uit de woonkamer en zonder uitleg stuurden ze ons weg. Terwijl ze ook hadden kunnen vragen wat wij nodig hadden en dan hadden zij het kunnen pakken. Ze zeiden meteen dat we de mail moesten lezen. Ik vind dat ze op de deur bij de woonkamer 'verboden toegang voor onbevoegden' moeten zetten, want dan hadden we geen stap in de kamer gezet. We hebben om de zoveel tijd een MDO en dat gaat prima. Ik heb het idee dat we meerdere keren iets moeten vragen aan de verzorgenden. Dat heeft te maken met de wisseldiensten, terwijl het mij logisch lijkt dat ze elkaar tijdens de overdracht op de hoogte houden. Ik vind dat de kamer van mijn moeder niet goed wordt schoongemaakt. Het is namelijk niet stofvrij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest

Hartelijk dank voor uw reactie. We proberen altijd zo goed mogelijk zorg te bieden. Wij blijven onze dienstverlening graag telkens verbeteren en gaan dan ook graag met u in gesprek. Wilt u een afspraak maken om dit met ons te bespreken? Neem dan contact op met de EVV'er van uw moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.