Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 16 september 2020 Geverifieerd

De medewerkers zijn alle afspraken nagekomen die ik met hen heb gemaakt. De verpleging is prima in orde. Het zijn lieve mensen. Ik merk dat de omgang goed is, doordat ik zie hoe ze met de bewoners en mijn moeder omgaan als ik hen toevallig zie en zij mij niet. De verzorgenden doen allemaal hun best. Als ik een mailtje stuur en iets vraag, dan wordt dat netjes gedaan. Mijn moeder heeft het hier echt heel erg naar haar zin. Ze ziet er prima verzorgd uit. Het eten is goed. Er wordt elke dag vers gekookt op de afdeling. Het gebouw is een aantal jaar geleden gerenoveerd. Het ziet er hartstikke mooi en verzorgd uit. Het ligt in een mooie omgeving.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.