Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 15 september 2020 Geverifieerd

De meeste verzorgenden zijn lief, zorgzaam en behulpzaam. Ze zorgen gewoon goed voor mijn vader. Ze zijn informatief en vertellen hoe het met hem gaat. Ze luisteren en voeren het uit. Ik mis wel een gezellige benedenruimte. Er is beneden een leefruimte met tafels en stoelen. Het ziet er netjes uit, maar het mist de gezelligheid. In die ruimte worden bijvoorbeeld ook schilderlessen gegeven. Je zit daardoor tussen de andere bewoners aan de koffie. Ik vind het niet gezellig. Er is daar een koffiezetapparaat met vreselijk vieze koffie. Het zou fijn zijn als er iets meer is en je bijvoorbeeld een koekje kan kopen. We moeten dat nu allemaal zelf meenemen. Andere locaties van Marente hebben wel een restaurantje. Het huis zegt dat je net zo moet doen alsof je vroeger bij je familielid thuiskwam, maar dat voelt niet altijd zo. Je mag bijvoorbeeld niet de koffie op de afdeling zelf pakken, maar je moet de koffie van beneden nemen. Het voelt net niet als thuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.