Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 8 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.5

De terugkoppeling laat soms te wensen over. Als ik iets vraag, dan weet ik niet of het is uitgevoerd. Op zich doen ze de verpleging goed. Ze zijn wel heel lief en het hoognodige wordt gedaan. Mijn vader heeft vrijwel geen verpleging nodig. De verzorging fluctueert per verzorgende. Ik moet er soms achteraan gaan of ze zijn gehoortoestel in hebben gedaan en of hij is geschoren. Als iemand aangeeft naar het toilet te willen, merk ik dat er niet altijd direct tijd is. Ik zou het fijn vinden als dat wel gerealiseerd kan worden. Iets meer activering en iets meer persoonlijke aandacht zou ik fijn vinden. Ze doen wel hun best om te luisteren en ik heb waardering voor alles wat ze doen, maar door capaciteitsgebrek zijn er wat puntjes van aandacht. Verder vind ik het kwalitatief wel op orde. Iets meer innovatie zou wenselijk zijn. Ik zou het fijn vinden als ze iets meer kennis zouden opdoen over wat er mogelijk is, met het oogpunt om de zorg te vergemakkelijken voor de arts en verpleegkundigen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.