Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 8 september 2020 Geverifieerd

De verzorgenden doen erg hun best om zich aan de afspraken te houden. Ze staan altijd open voor vragen of opmerkingen. Mijn moeder heeft geen verzorging nodig, maar wel begeleiding. Ik vind het knap hoe de verzorgenden haar begeleiden. Mijn moeder kan nogal eigenwijs zijn en wil soms geen schone kleding aan. De verzorgenden krijgen het alsnog voor elkaar dat ze wel schone kleding aantrekt. Ze laten mijn moeder in haar waarde en ze respecteren haar zelfstandigheid. Mijn moeder blijft liever op haar kamer en dat respecteren ze. Ze willen haar niet dwingen om mee te doen met de activiteiten. Daar ben ik blij mee. Ik vind de accommodatie geweldig. Ik heb deze locatie bewust gekozen. Het is een licht gebouw. Er zijn overal grote ramen en daar houdt mijn moeder van. Het straalt openheid en warmte uit. Ik proef hier een goede sfeer. Ik vind het prettig om het gebouw binnen te lopen. Het spreekt mij aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.