Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 7 november 2020 Geverifieerd

De zorg die mijn vader krijgt is op dit moment minder. Mijn vader wandelt bijvoorbeeld graag en dat kan nu niet. De bezoekmogelijkheden zijn ook ingekrompen. Het dragen van een mondmasker is voor mijn moeder lastig. Mijn vader heeft een kamer met een gedeelde badkamer. Hij kan nog goed rondlopen. Er is een huiskamer waar aan het eind van de middag gekookt wordt. Daar worden ook alle maaltijden gebruikt. Beneden is een serre waar activiteiten plaatsvinden. Daar doet hij soms aan mee. De medewerkers gaan liefdevol met mijn vader om. Ik vind het heel bijzonder dat ze de persoon centraal stellen. Ze zijn heel erg op zoek naar wie hij is. Het huis is heel mooi gelegen in een park, waardoor wandelen heel goed mogelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.