Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 4 april 2017 interview

8.8

Het gebouw waar mijn moeder verblijft is gemoderniseerd. Het is gelegen in een woonwijk aan de rand van een park. Ik vind de afgesloten tuin een mooie plek voor de bewoners om te genieten van de buitenlucht. Verder vind ik het goed dat bij het gebouw voldoende parkeergelegenheid is, zodat de auto's niet in de wijk geplaatst hoeven te worden. Mijn moeder is een tijd geleden hier naar de gesloten afdeling overgeplaatst. Wat ik prettig vind is, dat ik zie dat ze hier tot rust gekomen is en dat ze vrolijker geworden is. Het personeel vind ik hier meer toegerust op de zorg die ze nodig heeft. Mijn moeder vraagt een bepaalde aandacht. Ze is in de nacht weleens angstig en daar weten ze hier goed mee om te gaan. Ik vind dat ze hier goed verzorgd wordt. Ze hoeft niets maar ze mag alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.