Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 15 september 2020 Geverifieerd

Het is kleinschalig en volgens mij hebben de verzorgenden ook echt aandacht voor mijn vader. Mijn vader wordt netjes behandeld en verzorgd. Ik heb daar geen klachten over. We worden met respect behandeld. De verzorgenden zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Mijn vader is hier op zijn plaats. Hij wordt goed ondersteund en begeleid. De verzorgenden zijn goed met hem bezig. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met de afspraken, maar de afspraken die we tot nu toe hebben gemaakt, kloppen wel. Als ik een mail stuur, dan heb ik vaak de volgende dag al een reactie van de EVV-er. Ik vind het moeilijk om een cijfer te geven voor de accommodatie, want mijn vader is hier in de coronatijd opgenomen. We hebben daardoor geen rondleiding gehad. Er zijn wel mooie, ruime kamers. Het ziet er allemaal netjes en verzorgd uit. Het staat in een mooie omgeving en er is een park.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.