Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 24 september 2020 Geverifieerd

Ik ben tevreden over het hele plaatje. Mijn vader is in de Coronatijd opgenomen, maar hij is prima opgevangen. Wij werden goed op de hoogte gehouden en we konden altijd bellen. Later werden beeldbellen en bezoekjes achter glas mogelijk. Dat verliep ook allemaal goed. Als mijn vader iets niet wilde, dan werd er met ons overlegd. Er werd dan gevraagd wat wij belangrijk vonden. Er was sprake van een directe communicatie. Dat vond ik heel goed. Ik denk dat de zorg aansloot bij wat mijn vader wilde, want hij maakte een tevreden indruk. Ook was hij altijd goed gekleed. Het is een net verzorgd huis met zestig bewoners op drie woonlagen. Iedereen heeft een eigen kamer. Ik vind het heel fijn dat er per twee kamers een badkamer is. Daardoor hoefde mijn vader niet over de gang om gedoucht te worden. Zijn kamer was redelijk ruim en netjes. Hij keek uit op een woonwijk. Dat vond ik leuk. Achter de instelling ligt een mooi parkje en er is een winkelcentrum in de buurt, waar de bewoners koffie kunnen drinken of een ijsje kunnen eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.