Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 15 september 2020 Geverifieerd

Ik krijg van een medewerker weleens een mailtje, maar ik moet eerst inloggen voordat ik kan reageren. Dat vind ik erg lastig. Ik moet dat daarom met mijn dochter regelen en dat vind ik vervelend. Ik hoef de verzorgenden maar wat te vragen en ik krijg antwoord. Mijn man is nog vrij zelfstandig. De verzorgenden hoeven hem alleen te helpen met het neerleggen van zijn kleding en dat doen ze prima. Ze zijn altijd heel erg vriendelijk. Ze houden ook rekening met mij. Ze doen veel spelletjes met de bewoners. Dat is goed geregeld. Ze gaan er zo nu en dan op uit om bijvoorbeeld ergens een bakkie doen. Dat vind ik heel positief. Zelfs in de periode dat het gebouw gesloten was voor bezoekers en vrijwilligers, hebben ze alsnog spelletjes met de bewoners gedaan. De accommodatie vind ik geweldig. Het is een vrij nieuw gebouw en er is een grote tuin, waar je ook kunt zitten. Er is rekening gehouden met rolstoelgebruikers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.