Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 16 september 2020 Geverifieerd

Ik maak niet zo vaak afspraken, maar als ik een afspraak maak, dan kan ik bij hen terecht. Ik vind dat ze verschrikkelijk goed hun best doen. Ze proberen alles zo goed mogelijk te doen. Als er wat moet gebeuren, dan wordt de arts en de familie gewaarschuwd. Dat vind ik prettig. De verzorgenden zijn over het algemeen heel aardig. Ze vragen altijd aan mijn moeder naar wat zij wilt. Voor zover mijn moeder kan antwoorden, houden ze daar rekening mee. Dat vind ik heel belangrijk. Ik ben over het algemeen heel tevreden over Hofwijck. Ik ben blij dat mijn moeder hier woont. Ik vind de tuin mooi. De huiskamer met het balkon is fijn. Je kunt in de buurt goed wandelen. Het ligt vlakbij een park en een winkelcentrum. Het is een ideale plek. Ik spreek en zie de verzorgenden wel veel minder sinds de coronacrisis. Ze handelen heel zorgvuldig, bijvoorbeeld door het invoeren van bepaalde maatregelen. Ik vind dat ze dat op een hele vriendelijke, maar toch ook heel krachtige manier weten te brengen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.