Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 5 oktober 2020 Geverifieerd

Ik vind het ongewenst dat er een gedeelde badkamer is. Er wonen bewoners met ongewenst gedrag. De bewoner kan via de badkamer naar de kamer van mijn moeder lopen, zonder toezicht. Ik vind dat onveilig en ongewenst. Mijn moeder voelt zich hier erg beperkt, merk ik. Ze heeft een hele kleine kamer en heeft zoveel moeten inleveren qua persoonlijke spullen. Ik vind het moeilijk om haar kamer huiselijk en persoonlijk in te richten, omdat het zo klein is. De medewerkers zijn altijd bereikbaar voor overleg, ze denken met mij mee, ze denken in oplossingen en zijn respectvol. Ik heb niks dan lof voor alle medewerkers op elk niveau. De zorg is prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.